Mjølk er mer enn melk – Rørosmeieriet
Jeg fikk høre at Rørosmeieriet hadde økologiske produkter uten metanhemmere. Jeg måtte teste deres økologiske lettmelk og finne ut om det smakte annerledes enn Tines. Jeg syntes det var stor forskjell. Helt ærlig så var det den beste melken jeg noen gang har smakt. Jeg vil gjerne bidra gratis til at slike produkter markedsføres. Her har man både dyrevelferd og trygge produkter i fokus. Det virker på meg som om de gjerne vil la oss få best mulig smaksopplevelse fra sine produkter. Slik skal det være. Helt Topp!
https://rorosmeieriet.no/mjolk/#1
Om jeg skal si noe negativt så må det være bruken av CO2 i deres markedsføring. Vi må få bort alle tanker om at CO2 er farlig. Vi må få lov til å puste. Vi vet også at folk er blitt hjernevasket til å bruke folk med minoritetsbakgrunn i sin markedsføring. Gjerne med noen med afrikansk bakgrunn slik som gir høy ESG-score. Veldig bra at man tar med minoriteter, men ikke på bakgrunn av FN/WEFs manipulering, men gjennom bevisste valg. Røros burde bruke sin samiske bakgrunn og det norske, men gjerne andre minoriteter, men da med f eks bunad og slike ting. Vi må få dyrke vår lokale kultur og vise vår stolte bakgrunn uten at vi må tenke på ESG og alt annet møl og fjas fra FN. Vi må ta bevisste valg heretter og ikke la oss bli manipulert til FNs Agenda. Deres agenda er veldig rasistisk. Mennesker i deres øyne er bare farver og raser. Vi snakker om kultur og identitet. Jeg identifiserer meg selv i veldig liten grad som hvit, om jeg bruker meg selv som eksempel. Vi må aldri la FN-agendaen få oss til å tenke at flerkulturelt mangfold handler om hudfarve. Slik som USA er blitt Svart/Hvitt. Afrika har et enormt mangfold, men i USA er alle svarte bare svart. I USA er jeg bare hvit. Samme som en ukrainer. Men vi er så forskjellig. Svarte amerikanere kan jeg prate med og forstå på så mange måter. Ukrainere vet jeg svært lite om og kan ikke gjennomføre en samtale med. Det er store kulturelle forskjeller i USA, men i valgkamp på TV er alt bare svart/hvitt. Nådde ikke frem med budskapet til latinos og svarte? BS!
Amerikanere har startet kampanjer for å boikotte Woke-bedrifter og markedsføre anti-woke bedrifter. Anti ESG og Anti-WEF/FN.
Globale selskaper og fond eier mye av matproduksjonen. Patriotswitch er et eksempel på hvordan lokale og småskala-produsenter kan gå sammen og markedsføre sine produkter. Folk må bli mer bevisste på hva de pakker inn i munnen og maven. Markedet i dag er bygd på manipulasjon. Det lettvinte går foran alt annet. Søppel blir markedsført basert på at folk har så dårlig tid. Det er ingen grunn til å gi barna søppel-mat og gift bare fordi en har gitt seg selv dårlig tid. Dårlige foreldre har alltid dårlig tid. I dagens markedsføring heter det at kunden ikke skal tenke selv på hva han/hun trenger. Du som markedsfører skal legge til rette for at kunden ikke skal tenke selv. Kunden skal velge på bakgrunn av illusjonen om dårlig tid. Smoothies er tingen. Lite søl og lettvint. Kunden på farten i bilen og på gaten tar det som er lettvint. Ingen av de har dårlig tid. Det er bare latskap. Ikke velg bort det sunne og gode mot en FN smoothie og agendaens matrix med folk i farta med mikrobølge mat og protein larve-shake. Få alt slikt svineri ut av bevisstheten. Ta deg tid. Slapp av. Vær bevisst.
Mat Fra Røros-Traktene? Gjerne det. La oss få frem gode produkter fra produsenter som har lagt sjela si i arbeidet og vil kundene alt det beste. Alt handler om å gjøre bevisste valg. Ta et oppgjør med griske fascist-selskaper og deres lakeier i sovjet-regimer rundt om i verden. Psykopater som styrer og fremhever seg selv foran alle andre. Som ønsker det beste for seg selv og sine og sprer møkk og dritt på resten. Glem CO2 og Metan. La dyrene leve i fred. Tenk på så mye fantastisk godt det er å smake på rundt om i forskjellige kulturer i verden. Så mye spennende av lokale småskalaprodusenter vi har rundt oss her bare i Norge.